יום ראשון, 25 בנובמבר 2012

יש לי הרבה חברים.



במשך השנים, אנו מכירים המון אנשים, שחלקם הם חברים טובים יותר וחלקם פחות. הכרנו בתקופות ובמקומות שונים במהלך חיינו.
חברים מהילדות והתיכון, חברים מהצבא, חברים מהטיולים, חברים שהכרנו דרך הילדים ששיחקו יחד, שכנים, חברים מהעבודה ועוד...
חברויות שונות הן מתאימות לצרכים שונים. למשל, רחל  ויוסי , זוג חברים ותיק ויקר שלי עוד מימי הלימודים העליזים, אוהב במיוחד לצאת לבחון מסעדות חדשות ברחבי בארץ. מה נאמר ? אנו אוהבים לאכול יחדיו. בכל פעם שמציעים להם להצטרף לטיול בחיק הטבע– אני נתקלת בסירוב. מה לעשות ? אלו הם חברים למסעדות !
אני הבנתי שרצוי  לפגוש ולהכיר חברים חדשים בכל הזדמנות בחיים.
ואכן, התברכתי בהמון הכרויות חדשות, אנשים נפלאים, כל אחד ואחת "פנינה". כשיש בסיס משותף, מהכרות ההופכת לחברות, ניתן להגיע להפריה הדדית, למחוזות לא ידועים מקודם.
כיום, בעולם האינטרנט, אפשר להכיר חברים חדשים בקלות וביעילות, ובמיוחד לשם המטרה משותפת, שמגדירים מראש....וזה ממש כיף !
יש הזדמנויות !
כאן, ניתנת לכם האפשרות ליצור חברויות חדשות, שהן לא למטרות היכרות לזוגיות, אלא למצוא חברים חדשים לשותפות עיסקית.
כן, כי חלק גדול מהשותפים שלי, הם החברים הכי טובים שלי...
יש הבנה, יש תמיכה, יש רצון לעזור להגיע לצמיחה...יש פירגון !
ואין קינאה, אין שינאה, אין תחרות (לשמירת מקום עבודה )
כך נולדו רעיונות ויוזמות שונות, במטרה ליצור יותר.
רוצים עוד פרטים ?
צרו קשר :
נעמי פסטרנק - 050-8589975

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה