יום רביעי, 26 בדצמבר 2012

היום אני רוצה לשתף אותך...



בשבוע שעבר, היה לי פנצ'ר באחד הגלגלים ברכב. כמובן הלכתי ל"צמיגיה" ובעודי ממתינה לתיקון, פגשתי בחור מאד נחמד. התחלתי לשוחח איתו על הא ועל דא, כמובן על נושאים של היום יום...ואז, שאלתיו במה הוא עוסק ?
" אינני עובד כעת, אינני מוצא עבודה" הוא עונה לי.            
" ומה אתה מחפש ?" אני שואלת.
" אני כבר לא רוצה להיות שכיר "...הוא עונה.
כאן, התחלתי לשאול :
" במה אתה מתעניין ?"
הוא מדבר ומספר...... כי :
אנשים אוהבים אנשים שמקשיבים !
קורה גם שהסיפורים לא מעניינים אותך, אך חשוב מאד להקשיב. זה חלק מהתפקיד בשיווק רשתי.
בשלב מסוים בשיחה, התחלתי להפנות אליו שאלות על מנת לבחון מה הדבר שחשוב לו ביותר, שהיה רוצה לטפל בו. בעדינות, על מנת שלא תיצור תחושה של חטטנות. קבלתי תשובות רלוונטית וכך הבחנתי שיש באפשרותי להציע לו פתרון. וכך קיבלתי ממנו רשות לספר לו על ההצעה שלי ...  בשלב זה, הוא מסר לי את פרטי ההתקשרות איתו, מס' טלפון, מייל...מכאן, הדרך לקביעת פגישה סלולה בפניך...
טיפ חשוב מאד ! יש לשים לב להיות כל הזמן בשליטה על מהלך השיחה, גם כשאתה מקשיב !
רוצים לדעת עוד ?
כדי ללמוד, לראות ולשמוע, הירשמו כאן למעלה...
המשך יום מחויך לכולם !
נעמי פסטרנק – 050-8589975

6 תגובות:

  1. חשוב מאוד להקשיב ללקוח שלנו,
    כך אנחנו יודעים מה באמת הוא צריך ואיך להציע לו את זה

    השבמחק
    תשובות
    1. הקשבה היא צעד ראשון להמשך קשר

      מחק
    2. הקשבה לצורך הלקוח היא השלב החשוב ביותר...

      המשך יום מחויך,
      נעמי - 050-8589975

      מחק
  2. ראשית הקשבה היא המשך לתקשורת טובה

    השבמחק
  3. שלום שמי מרסל
    אני מתעסקת בענף האפנה בעלת מקצוע בין הטובות בארץ
    ולצערי המצב בענף לא כמו פעם אשמח לחלוק אתכם רעיון לפתיחת עסק אצמאי


    תודה מראש
    מרסל אלקיס 0507772565

    השבמחק
    תשובות
    1. מרסל שלום רב,
      אשמח ליצירת קשר טלפוני.
      בברכה והמשך יום קסום,
      נעמי - 050-8589975

      מחק