בשבוע שעבר, היה לי פנצ'ר באחד הגלגלים ברכב. כמובן הלכתי ל"צמיגיה" ובעודי ממתינה לתיקון, פגשתי בחור מאד נחמד. התחלתי לשוחח איתו על הא ועל דא, כמובן על נושאים של היום יום...ואז, שאלתיו במה הוא עוסק ?
" אינני עובד כעת, אינני מוצא עבודה" הוא עונה לי.
" ומה אתה מחפש ?" אני שואלת.
" אני כבר לא רוצה להיות שכיר "...הוא עונה.
כאן, התחלתי לשאול :
" במה אתה מתעניין ?"
הוא מדבר ומספר...... כי :
אנשים אוהבים אנשים שמקשיבים !
קורה גם שהסיפורים לא מעניינים אותך, אך חשוב מאד להקשיב. זה חלק מהתפקיד בשיווק רשתי.
בשלב מסוים בשיחה, התחלתי להפנות אליו שאלות על מנת לבחון מה הדבר שחשוב לו ביותר, שהיה רוצה לטפל בו. בעדינות, על מנת שלא תיצור תחושה של חטטנות. קבלתי תשובות רלוונטית וכך הבחנתי שיש באפשרותי להציע לו פתרון. וכך קיבלתי ממנו רשות לספר לו על ההצעה שלי ... בשלב זה, הוא מסר לי את פרטי ההתקשרות איתו, מס' טלפון, מייל...מכאן, הדרך לקביעת פגישה סלולה בפניך...
טיפ חשוב מאד ! יש לשים לב להיות כל הזמן בשליטה על מהלך השיחה, גם כשאתה מקשיב !
רוצים לדעת עוד ?
כדי ללמוד, לראות ולשמוע, הירשמו כאן למעלה...
המשך יום מחויך לכולם !
נעמי פסטרנק – 050-8589975
חשוב מאוד להקשיב ללקוח שלנו,
השבמחקכך אנחנו יודעים מה באמת הוא צריך ואיך להציע לו את זה
הקשבה היא צעד ראשון להמשך קשר
מחקהקשבה לצורך הלקוח היא השלב החשוב ביותר...
מחקהמשך יום מחויך,
נעמי - 050-8589975
ראשית הקשבה היא המשך לתקשורת טובה
השבמחקשלום שמי מרסל
השבמחקאני מתעסקת בענף האפנה בעלת מקצוע בין הטובות בארץ
ולצערי המצב בענף לא כמו פעם אשמח לחלוק אתכם רעיון לפתיחת עסק אצמאי
תודה מראש
מרסל אלקיס 0507772565
מרסל שלום רב,
מחקאשמח ליצירת קשר טלפוני.
בברכה והמשך יום קסום,
נעמי - 050-8589975