יום חמישי, 10 בינואר 2013

אין לי אנשים...!



כפי שאתם יודיעים,
אני אוהבת לשתף אתכם
בסיפורי חיים אמיתיים...
לפני כמה ימים, נפגשתי עם גברת מקסימה,
שפנתה אלי, כי היא מחפשת עבודה מהבית.
לאחר שיחת הכרות קצרה, היא אמרה :                                                                     
" אבל אין לי אנשים,,,"
וזה ברור לי לגמרי, שזה נובע מתוך
הפחד, ההיסוס, הסקפטיות וכ"ו...
שאלתיה שאלה פשוטה :
"אם תראי הצגה טובה, או תקבלי אוכל ושירות טוב
ממסעדה או תבקרי במקום נפלא,
התספרי למכריך ?"
"בודאי ..." היא ענתה.
ומכאן והלאה, היא הבינה שעיקר העשיה שלנו
היא לשתף את יקירינו בחוויות שלנו, בשביעות רצון מהמוצר שלנו.

אינני יודעת אם דברו אתך על זה,
אינני יודעת מה אמרו לך וכיצד הנחו אותך,  
אני יוצאת מנקודת הנחה שאולי כן ואני בכל זאת
מוצאת לנכון לתת לך טיפים :

שאל/י את עצמך: 
* למה הצטרפתי לחברת השיווק הרשתי שאני נמצא בה ? 
* מה אני רוצה להשיג בפעילות שלי עם חברה זו ? 
* מה אני רוצה להשיג לחיים שלי ?
* מהם הדברים שאני רוצה שיהיו בחיי, גם חומרית וגם ערכית ?  
* איפה אני רואה את עצמי בעוד 5 שנים מהיום ? 
* כיצד יראו חיי כאשר אשיג את מה שאני רוצה ? 

כאשר תבין/י את הסיבה האמיתית ותפנים אותה, אף אחד לא יוכל לעצור אותך מלהצליח ! 

לכולנו, בשיווק הרשתי יש ימים מאתגרים, ימים של חוויות, למידה על "התעשיה"...

כשאני הצטרפתי לחברת השיווק הרשתי, זיהיתי משהו שהדליק אותי.
אנחנו צריכים ללמוד לשמר את המשהו הזה !
בגיוס אמונה שנצליח, אף אחד לא יוכל לעצור בעדינו. 
אנחנו צריכים לאמץ לעצמנו גישה מנצחת. 

בנה את לוח החלומות שלך ! 
הדרך היחידה להגשים את חלומותיך היא,
להיות מחובר אליהם כל הזמן ממקום של רגש. 
צא ותגשים את חלומותיך ! 
לשמחתי, רבים מאוד משותפיי מצליחים להגדיל הכנסות ומגשימים חלומות.

צרו קשר ואספר לכם איך ...

נעמי פסטרנק – 050-8589975

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה