יום שבת, 2 בפברואר 2013

אספר לך את "הסוד"...



בשנת 2007 קראתי לראשונה את הספר "הסוד"...
באותה תקופה הייתי בפרשת דרכים בחיים האישיים...
בספר מדברים הרבה על התת המודע שלנו ואיך
אנחנו משפיעים על דברים שרוצים שיקרו:          
לתלות תמונות של המטרות שלנו,
לרשום משפטי שפע במקומות אסטרטגיים ועוד...
טיפ אחד שמשך את תשומת ליבי והחלטתי לנסות אותו.
יצירת הצהרות חיוביות.
הטיפ אומר שכדי להבטיח שההצהרות החיוביות יהיו יעלות,
הן צריכות להיות בעלות תעוזה, ברורות ולהיכתב בזמן הווה !
לדוגמא :
לרב, במקום להתמקד במה שאנו רוצים,
אנו מתמקדים במה שאיננו רוצים ...
אם רוצים שהילד יסיים את הארוחה בלי לשפוך את כוס החלב,
ונגיד : "שים לב לא לשפוך את כוס החלב" סביר להניח שהגדלנו את
הסיכויים שהשתיה תשפך.
על כן, נאמר : "תעשה מה שתעשה, סיים כל החלב"...

זה היה שינוי אחד קטן ביומיום שלי שייצר שינוי ענק בחיים שלי !
מאותו יום התחלתי תהליך של חשיבה אחרת,
ביטויים חיוביים גם במערכת העיסקית שלי,
וגרם לכך שה כסף זורם אלי יותר ויותר.
אני מאמינה שמשינויים קטנים כאלה, זה נקרא "בייבי סטפס",
מגיעות ההצלחות הגדולות.

תוכיחו לעצמכם במצבים שונים,
שאתם יכולים לעשות שינוי בשנייה ! כל פעם קצת...

רוצה עוד פרטים ?
בשמחה רבה,
נעמי פסטרנק - 050-8589975

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה