יום רביעי, 3 באפריל 2013

יש לך חלומות ?...הזדמנויות לוקחים בשתי ידיים.



יש לי חלומות כמו...
לנסוע לתאילנד לכמה ימים...ולעשות כל מיני טיולי הרפתקאות וגם להתרווח על חוף הים  ולא לחשוב על כלום...וגם מסעדות מגניבות...                             

או לנסוע לאפריקה לטיול ספארי...
אני יודעת שגם לך יש חלומות...
העיקר, אל תפסיקו לחלום :
חשוב לבחור את התמונות של החלומות שלך...
 "לצייר" את הפעולות ולהפנים.
* חשוב לשנן מידי יום  את המודע לכיוון הרצוי.
אתם היחידים המסוגלים לנווט את מהלך חייכם...אל תתנו  למישהו אחר לקבוע עבורכם !
לוח חלום/חזון עוזר לך לתפוס פיקוד ולשים יעד.
אני יודעת שכיום, אני יכולה לעשות חיים  בעבודה המאפשרת לי ולהגשים  את החלומות...
וגם להגיע להתפתחות אישית וכלכלית...
וגם להיות בחופש, ללא כבלים של "בוס על הראש"...
להיות שמחה ולחיות בתשוקה לעשיה.

אולי איננו מכירים, אבל יש לי הצעה בשבילך!

זה לא כרטיס לתאילנד או לאפריקה...
זה הרבה יותר טוב מזה !
אני רוצה להציע לך הזדמנות נפלאה,
לחזות בעצמך ולהראות כיצד יהפכו החלומות שלך,
בתוך התהליך של למידה והכוונה למציאות שתתגשם.

אני כאן בשבילך,
נעמי פסטרנק – 050-8589975

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה