יום שבת, 15 במרץ 2014

מקרים שקורים בחיים !



פעמים רבות אני לומדת לשתף בהתנהגות העסקית שלי,
מקרים שקורים בחיי יום-יום ... זה עובד פלאים.

החלטתי לשתף אותך כאן בסיפור קצר שקרה לפני זמן קצר במהלך חופשה,
עם מוסר השכל עסקי מעניין.

יום לפני העזיבה את כפר הנופש שבו שהייתי,
במשרד הקבלה נאמר שיש לעזוב עד 10 בבוקר.

בלי שאלה נוספת, נותרתי מאוכזבת,
בידיעה שהטיסה חזרה היא בסוף יום ב- 01:00 לפנות בוקר...
זה אומר שיש לי יום שלם להסתובב עם כל המטלטלים !
החלטתי לגשת שוב לקבלה ולבדוק
האם ניתן לקבל את החדר לעוד לכמה שעות.
נכנסתי לחדר הקבלה וראיתי שם את אחת הפקידות
שמאוד עזרה לפני זה, בהמלצה ובתדרוך מסלול ההגעה למרכז העיר.

כל כך שמחתי כשראיתי אותה...
היא כל כך השתדלה לעזור והמלצה שלה חסכה הרבה זמן.
עם חיוך פניתי אליה אמרתי לה: "ראשית אני רוצה להודות לך, 
את זוכרת שמאוד השתדלת לעזור לי?"
הפקידה כמובן זכרה ואז הוספתי:
"זה מאד עזר לי" ופרטתי כמה שזה תרם להמשך היום.
פקידת הקבלה שמחה מאד.
הרגשתי שלא כל יום היא מקבלת משוב חיובי
ואפילו הנחתי שרב פקידי הקבלה מטפלים בתלונות.

לאחר מכן סיפרתי לה שהטיסה שלי בשעה  01:00 לפנות בוקר,
ואשמח מאד על אפשרות לקבל את החדר לעוד כמה שעות.
מייד היא ענתה: "אינני חושבת שיש בעיה, תן לי לבדוק"

ואכן היא שבה עם תשובה מפתיעה בנתינה באומרה:
"בדקתי ואפשר להשתמש בחדר עוד כמה שעות".
הטבה זו, שיפרה לי משמעותית את סיום החופשה.

מה בעצם קרה ואיך זה מתחבר לעסקים:
קיבלתי תשובה פורמלית לא רצויה ובכל החלטתי לבדוק שוב.
כלומר: מה שמאוד משמעותי בצד העסקי, שעשוי לקדם אותנו,
גם אם קיבלנו תשובה שלילית ומרגיש לנו שעוד נסיון יעזור,
לא לפחד מה "לא" השני.

לשים לב לגישה שלנו !
יכולתי לבוא למשרד קבלה ממקום של תלונה ולומר ש"מגיע לי" שהייה של עוד כמה שעות...

מסקנה:
גם אם יש אכזבה בדרך,
גישה פתוחה וממקום של בקשה תמיד משפיעה.
פרגון אמיתי פותח לבבות והזדמנויות.
פרגון יכול מאוד לעזור, חשוב שיהיה בכנות.
זכרו ! בני האדם הם בני אדם כמוכם וכמוני ...ומרגישים.


בוודאות, גישה זו כדוגמא בסיפור זה,
עשויה לתרום להצלחות בעסקים ובכל התחומים בחיים.

שבוע מוצלח עם גישה טובה לכל מה שיקרה בדרכך !



בהערכה רבה,
נעמי פסטרנק
– 050-8589975

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה