יום שבת, 1 בנובמבר 2014

שיחת היום !



כל יום אני מדברת עם אנשים, כמעט בכל יום יש "שיחת היום" !
בדרך כלל יש נושא אקטואליה כזה או אחר, וכמעט תמיד עולה נושא "בעיות עם כסף". 
לרב האנשים יש משהו לא תקין ומחפשים פתרון לבעיה. 
גם מוכנים להקשיב וללמוד משהו שישפר את מצב הכלכלי.
אני מקשיבה היטב, לבעיות, לפחדים, לכאבים שעולים, ללבטים...
כן, זה ממש לא נעים לחיות בתחושת מצוקה, כל הזמן לדאוג שאולי אין ממה לשלם את החשבונות הבאים... ואין מספיק כסף לקנות ולהעניק לילדים את כל מבוקשם, ואין מספיק כסף "לפנק" את הנכדים, ואין מספיק כסף לצאת לחופשת החלומות ...
ממש תחושה איומה,חוסר שקט, דאגות וכאבי לב...לחץ !

בנוסף לכל, מחפשים פתרונות להגדלת ההכנסה ואינם יודעים איך...
לדוגמא:
*        שעות נוספות ? אין אפשרות !
*  עבודה נוספת ? אין זה פשוט !
*  לקחת הלוואה ? איך נחזיר !
*  לעסוק במסחר בשוק ההון ? אין ידע !
*  להקים עסק עצמאי ! אין הון התחלתי !
*  אין לי תכנית !

וכעת, אני מספרת להם את הסיפור שלי, איך התחלתי ואיך חששתי ואיך למדתי, שלב אחרי שלב,
כי החלטתי שאני אצליח !

גם אתם רוצים לעשות מהלך
ולהתחיל להרוויח  כספים ושפע לחייכם ?

אני כאן בשבילך,
להוביל אותך להצלחה שלך !
נעמי פסטרנק – 050-8589975 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה