יום ראשון, 15 בפברואר 2015

מהו הפחד הגדול שלכם ?



אני יודעת בדיוק מה הפחד הגדול ביותר שלכם...הפחד מדחייה !
דחייה מסירוב,בכל מיני מצבים בחיים,משתקת ואף מונעת עשייה !
ואין זה משנה כלל אם זאת אמורה להיות פניה בנושא אישי,
פרטי או עסקי !                      
מהניסיון האישי והמקצועי שלי,אני יודעת שקל יותר לבצע
"שיחות טלפון קרות" -
שיחות אל מישהו שאיננו מכירים ולהציע לו את השירות שלנו...מקסימום נקבל סירוב. 
זאת בדיוק הדרך להתאמן לקראת "שיחות טלפון חמות" –
שיחות אל מישהו שאנו מכירים, על מנת להציע את השירות או המוצר שלנו.
לרב, נמצא  מיליון ואחת סיבות לא להתקשר: לא היה לי זמן, אעשה זאת מחר, בשבוע הבא...
כל אלה בגלל הפחד הפנימי, הפחד מדחייה !
האמינו לי, פחד זה יותר גרוע מפחד מפגישה עם איזה חרק מעופף או עכבר...
הפחד מדחייה, מסירוב, ממצב בלתי מוכר לתשובה,
כל אלו יוצרים את ההימנעות מלבצע פניות ו"שיחות טלפון חמות".

אז, מה עושים ?

ככל שתתאמנו יותר, תתמקצעו יותר, כך תצליחו יותר.
שלבו בתכנית העסקית השנתית – גם שיחות טלפון !
על פי מודל SMART :
Specific, Measurable, Attainable, Realistic, Time bound =
ספציפי, מדיד, בר השגה, מציאותי, כבול בזמן (תחום בזמן)
בתכנית השיווקית – קביעת מטרות ויעדים של העסק.


זכרו !

מוזמנים להתייעץ איתי בכל שאלה

במייל או בטלפון
ללא עלות, ללא מחויבות  ובשמחה !

תמיד כאן בשבילכם,
נעמי פסטרנק – 050-8589975

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה