יום ראשון, 12 באפריל 2015

כנס SUCCESS DAY - 14.4.2015



כפי שידוע לך, אני כל הזמן משתתפת באירועי החברה וחושבת
איך אני יכולה לתת עוד ערך וידע לאנשים שנמצאים במעגל הצוות שלי.

על בסיס הנסיון הרב,
אני יודעת, שכדי להיות אפקטיבי וליישם את הלימוד שרכשת,
חשוב בין היתר:
* להיות בסביבה שמניעה לעשייה.
* לקבל עוד כלים שיגרמו לך להמשיך להתנהל בהמשך הדרך.
* להיות קשובים לאנשים בסביבתך.
על אינטליגנציה רגשית, מודעות עצמית,
כלים לשיפור עצמי ולחיזוק מקורות העוצמה...
אלה חלק מהכלים שתקבלו בהרצאה של ד"ר עינת גלזר,               בכנסSUCCESS DAY  !                           

אני אהיה בכנס,
ומזמינה אותך להצטרף...
רשמו !
יום ג' – 14.4.15 בשעה 16.30,
תיאטרון "יהלום" רמת גן.
* ניתן לרכוש כרטיס גם ביום האירוע.

צרו קשר ואשמח לארח אותך.
להתראות...

זאת ההזדמנות לומר,
תודה שאתם מבין קוראים שלי,
תודה רבה שאתם לקוחות שלי.

נעמי פסטרנק – 050-8589975


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה