יום שני, 13 ביולי 2015

כמה רוצים ?



תוספת הכנסה של 1,000 ש"ח בחודש תעזור לך ?
או תוספת הכנסה של 2,000 ש"ח בחודש...
או תוספת הכנסה של 6,000 ש"ח בחודש...10,000 ₪...

התשובה שלך היא : כן ! המשך לקרוא...
ממש לפני  זמן קצר, פורסם מאמר בעיתון "מעריב" :
"הישראלי הממוצע לא גומר את החודש"...
וגם "השכר בארץ הוא הנמוך ביותר במדינות המפותחות בעולם".
ובימים האחרונים, סערה גדולה סביב רשת "מגה",
כ-6000 עובדים יישארו ללא מקום עבודה.
מה אפשר לעשות ?
* אפשר להתלונן ולקטר, לפתוח מחאה: על הממשלה,
על האוצר, על המצב במשק, על העשירים והטייקונים
שעושקים את הציבור. ומה יוצא לך מזה ?
דבר אחד בטוח, לא מקדם אותך לעבר הגדלת ההכנסה שלך...
מה בכל זאת אפשר לעשות?
* רצוי ואפשרי לפתוח ערוצי הכנסה נוספים
* רצוי ומומלץ לקחת אחריות על מעשיך, ללא תלות במעביד
* רצוי לעשות "סקר שוק", כמו כל צרכן חכם, ולמצוא את  מקור ההכנסה,
באופן עצמאי, ללא סיכון כלכלי !
אין זה משנה כלל, שכיר או עצמאי, יכול לפתח רשתות שיווק "מהבית" !
הגעת להחלטה שהגיע הזמן לעשות ?
מעולה ! ! !
כל מה שצריך, זה רק ליצור קשר, לפנות זמן,
מבלי לשנות את ההרגלים שלך

ולפגוש אותי...

אני מאמינה בתקשורת בין אנשים,
אני יודעת שיש לי "כלים" מעולים לתת לך,
כדי ליצור תוספת הכנסה, להגיע למצב של הגשמת החזון שלך...
ולהצלחה הכלכלית והאישית.

אני כאן בשבילך,


נעמי פסטרנק – 050-8589975

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה