יום רביעי, 23 ביולי 2014

מה אני עושה בימים אלה ?



בימים האחרונים כולנו מרגשים מועקה וחוסר סבלנות...
לכן, החלטתי לכתוב  ולספר לכם איך אני מתמודדת עם מצב הרוח בימים אלה...

הבן שלי גויס לפני שבועיים, אמנם נמצא ב"מקום שקט",
אך איפה יש שקט של ממש בארצנו הקטנה ?
בשבועיים האחרונים, בוטלו 3 מפגשים/כנסים שהייתי אמורה להשתתף
וליצור קשרים עסקיים...
ומה זה, לעומת אותם תושבים הנמצאים באזור הדרום  החם ?
 
 גם שמתי לב, שהרבה אנשים מסביבי , מתכנסים בתוך עצמם,
נשאבים ונצמדים כל היום לחדשות...
 שמים בצד כל מיני  התחייבות אחרת, פשוט מוותרים 
כי באמת אין כוח לעשות דברים בגדול, ומתחשק  להשאר בפרופיל נמוך...

אז מה אני עושה בימים אלה ? והנה כמה הצעות לכל העסקים ובכלל :
כעת זה זמן מעולה לעבוד על דברים שלא דורשים מפגש עם לקוחות.
* לעשות סדר בניהול הכספים, לעשות "בקרת העסק" של החצי שנה שחלפה.  
.  * לתכנן – תכנית עבודה  להמשך השנה הקרובה בעסק
* להכין תוכן שיווקי לחודשים הבאים, בהתאם לצורך/עונה (איזה כיף שהכל יהיה מוכן)
  * לצפות בהדרכות בתחומים שמעניינים אותי...
  * לקרוא ספר מקצועי שיכול לתרום לידע שלי בעסק
  * ליזום שת"פים עתידיים
  * שימור לקוחות ! נושא כל כך חשוב...כעת זמן מעולה להתקשר ולשאול לשלומם...
  .* להתנתק מהחדשות ! להחליט שרואים רק פעם אחת בערב את המהדורה המרכזית
עוד דבר חשוב מאד !
לפחות פעם ביום לקרוא או לצפות בתוכן מעצים, העשוי לתרום ולשפר את מצב הרוח.
זה חשוב מאד למורל שלנו ושל כל הסובבים אותנו...

מזמינה אתכם לכתוב כאן על דבר אחד שמרומם אתכם.

:-)...  באהבה
 נעמי פסטרנק     050-8589975  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה