יום שני, 21 בינואר 2013

הבחירות ואני...



הבחירות ואני ?
הנה זה מגיע….מחר בבוקר 22.1.2013
פעם בכמעט ארבע שנים ניתנת לנו הזכות  !הזכות לבחור ! או אולי החובהלבחור ?
אני מנסה להבין  מה זו זכות הבחירה הזו,
מה רק כל ארבע שנים אני בוחרת? הרי כל יום בכל רגע נתון אני בוחרת מחדש.
וגם לכם יש זכות לבחור ...


אתם ודאי יודעים שרב האנשים אומרים : "כסף לא קונה אושר".
האמת היא ... שזה נכון, כסף ממש לא יכול לקנות אושר. אבל בהחלט יכול לקנות את חירות - החופש לחיות 100% חיים בתנאים שלך.
כולם יודעים שמעבודה קשה לא מתעשרים.
כאן, אין צורך בשינוי ההרגלים שלך.

מה יכול לגרום לכם להיות שמחים יותר ?
לכן,
אם עייפתם  מלעבוד רק כדי לעבור את החיים...
אם אתם מוכנים להרוויח כפול, פי שלוש או אולי אפילו פי 10 מההכנסה הנוכחית שלכם...
אם אתם מוכנים להשיג חופש כלכלי ולהפוך את העבודה רק לדרך של הנאה, להצלחה הכלכלית שלכם !

הקמת עסק ! עסק ביתי !

איך אפשר להסתדר ללא הון התחלתי ולהקים את העסק שלך מאפס?

• איך אפשר למצוא
רעיון כדאי להקים העסק העצמאי ?

• איזה ידע ספציפי נדרש כדי להקים ולפתח עסק ?

• מהי התכונה הכי קריטית שהופכת את העובד ליזם ?

• איך להקים ולהרחיב עסק דווקא בזמן המיתון ?

• איך יש לבחור את השותפים לעסק ?

• מהי הבעיה הגדולה ביותר אשר מפריעה לך להקים עסק?

מי יפריע לך כאשר אתה תתחיל להקים את העסק שלך ?

• איך להקים את העסק במקביל, מבלי לעזוב את העבודה?


לכל השאלות ועוד,
אשמח לענות.
לפרטים צרו קשר :
נעמי פסטרנק - 050-8589975

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה