יום שני, 10 בדצמבר 2012

ברוך שעשני...



יש מצבים שהיית רוצה שיהיה גבר בסביבה. לא תמיד...!  רק למצבים מסוג מסוים...
נכון, גם הגברים יכולים לחשוב בדיוק אותו הדבר לגבי הנשים...
בכלל, יש סוג אנשים שחייבים שמישהו יעשה בשבילם את הבחירה/העבודה/החלטה, אבל יש גם סוג אחר של אנשים, כאלה שיבחרו לפעול מתוך בחירה אישית ולא ימתינו שיפעלו בשבילם, מנסים  וגם מצליחים.
בשם כל האנשים שהחצי השני שלהם לא ממש שם...תנו לרגשי לבכם להוביל ולפעול.
לפני כמה שנים...
כשמסביבי אנשים רבים מלאי ביטחון עצמי והדורי רצון לעשיה, הצוות שלי גדל והתפתח, אני יושבת וחושבת ש"הפעם זה יהיה קלי קלות, כבר עשיתי את זה, זה לא חדש..." בלי לחץ, כדאי להרפות... ואז, כעבור חודש התוצאות היו שונות...לא לטעות ! לכיוון מטה.
מה קרה ? לאחר בירור, אנשים נהדרים פסקו  לשמוע את "האני רוצה" ונשמעו לאיתותים  של הסובבים, נבהלו מעצם הפעולה והניסיון הבלתי מוצלח, מתוך לחץ נוראי שמא לא יצליחו גם בהמשך ! פשוט שכחו :
כמה פעמים נפלו עד שלמדו ללכת? כמה פעמים היו צריכים לעבור טסט לרכב עד שקיבלו רישיון נהיגה ? ועוד כל מיני "כמה פעמים...?"
כשאני מכוות את דרכי מעלה, ובידיעה שיש אדם/איש אחד, בשר ודם שירצה לקבל את הידע והניסיון שלי, אין דבר שיעצור אותי. אני יודעת, יש אנשים שחולקים על דעתי...טוב לא ממש ליפול, אחרת לא היו בונים את זה כך ולא היו עוד אנשים רבים אחרים, בארץ וברחבי העולם המגיעים להישגים שלא חלמו קודם, להתפתחות אישית, כלכלית ואפילו מתן תרומות לקהילה.
וזה הרגע שאני מדברת אל עצמי וחוזרת להקשיב ל"אני" מאמין שלי !
כשמקבלת "מדבקה צבעונית" וכבר משתוקקת להדביק אותה על השמשה של העסק שלי, לאוסף "המדבקות",  אני יודעת שהצלחתי !
רוצים עוד פרטים ?
צרו קשר :
נעמי פסטרנק 050-8589975

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה